Nie zdążyłem odebrać zamówienia i wróciło do was. Skontaktujemy się z Tobą gdy tylko zwrot do nas powróci, proponując możliwość ponownej wysyłki zamówienia za dodatkową opłatą (koszt przesyłki)....
Chcę zgłosić reklamację Reklamację możesz zgłosić tylko i wyłącznie przez dedykowany formularz: https://fotobum.pl/reklamacje W formularzu prosimy krótko opisać wadę produktu oraz załączyć zdjęcie.
Czy mogę zwrócić moje zamówienie? Niestety nie – produkty personalizowane które produkujemy, nie podlegają możliwości zwrotu.
Co w sytuacji, w której otrzymany wydruk różni się kolorystycznie od tego, który widziałem na ekranie? Różnica między zdjęciami oglądanymi na monitorze lub wyświetlaczu smartfona, a tymi, które zostały wydrukowane, wynika ze sposobu generowania kolorów oraz...
Dlaczego zdjęcia z sesji fotograficznej wyszły w kiepskiej jakości? Pamiętaj, aby zdjęcia z sesji otrzymane od fotografa pobrać w prawidłowy sposób. Unikaj zdjęć przesłanych przez Messengera, pobranych z Facebooka,...